23 Ocak 2015 Cuma

EMERGENCY COUPLE (Kore Dizisi #7)




Sonunda Choi Jin Hyuk'un başrol de olduğu bir dizi izledim.Bundan önce ki  iki yazımda da bundan bahsediyordum.İzledim sonunda . Çok iyi oldu , çok da güzel oldu  :)






Neden Bu Dizi ?
  • Yeni dizi izlemek istedim
  • Başrolde Choi Jin Hyuk varrrrrr.  lolololol  :)





Fated to  love you da tanıyıp sevdiğim Jin Hyuk cuğumu bir başrol de izlemeyi ne kadar çok istediğimi her fırsatta dile getirmiştim zaten.İşte bu dizi sayesinde istediğim oldu.Jin Hyuk'u tatlı mı tatlı , karizmatik,duygusal , romantik , komik bir karakterde izledim.


Konusu : Oh Chang Min 'in ailesinde ki hemen hemen herkes doktordur.Kendisi de tıp fakültesinde okur.Fakültedeyken diyetisyen bölümünde okuyan Oh Jin Hee ile tanışır.Birbirlerine sırılsıklam aşık olan gençler ailelerinin izni olmadan kaçarak evlenirler.İzin almadan evlendiği için ailesi tarafından reddedilen Chang Min evi tek başına geçindirmek zorunda kalır.Okulu bırakarak ilaç şirketinde çalışmaya başlar.Jin Hee de diyetisyen alanında bir türlü başarılı olamaz.Chang Min de işinden hiç memnun değildir.Tüm bu olumsuzluklar 1 yılın ardından evliliklerinin büyük bir kavgayla bitmesine neden olur.

  6 yıl sonrasında ise kader onları aynı hastahanenin acil bölümünde stajyer olarak tekrar bir araya getirir.Birbirlerinden nefret ederek ayrılan çiftin aşkı tekrar alevlenecek midir , yoksa ikisi de yeni aşklara mı yelken açacaktır?


Hemen karakterleri tanıtayım.Şahsen bunun için sabırsızlanıyorum.



Choi Jin Hyuk  Dizideki adı Oh Chang Min







Ailesi tıp geçmişine sahip zengin biri olan Chang Min evlenip boşandıktan sonra tekrardan tıp okumaya karar verir ve doktor olur.İnatçı kişiliği yüzünden eski eşi Jin Hye ile sürekli tartışmaktadır.Stajyer bir doktor için yaşı büyük olmasına rağmen diğerlerini geride bırakacak kadar bilgili bir doktor adayıdır.Romantik , duygusal , kıskanç , komik bir karaktere sahip.



Kişisel Yorum: Kendisini çok beğenirim malum.Ama bu dizide resmen bayıldım.Çok güzel bir karakteri canlandırdığı içinde olabilir tabi ama ben oyunculuğunun da büyük etkisi olduğunu düşünüyorum.Yeri geldi çok güldürdü , yeri geldi ağladı "ağlattı" (hemde nasıl).Sevdiğini kıskanırken bir yandan da havalı olmaya çalıştı."Zor olunca sevdi , sevmeyince de zorladı."




Song Ji Hyo Dizideki adı Oh Jin He




Oh Jin Hee diyetisyenlik okurken tanıştığı Chang Min'e ilk görüşte aşık olur.Kayınvalidesinin tamamıyla karşı çıkmasına rağmen sevdiği adamla evlenir.Evlilik hayatı ilk başlarda rüya gibi olsa da zamanla olumsuzluklar üst üste gelir.İşinden kovulur , başka iş bulamaz ve kayınvalidesinden de sürekli hakaret işitir. "Sen doktor bile değilsin" "asla doktor olamazsın"  "oğlum senin yüzünden doktor olamadı"  "sen bir doktor ailesine yakışmıyorsun" vb küçümseyici hakaretler yüzünden Jin Hee boşandıktan sonra doktor olmayı kafaya koyar.Kayınvalidesinin bu kadar övündüğü doktorluğun nasıl bir şey olduğunu merak eder.Doktorluğa hırs için başlamış olsa da zamanla hayatta yapmak istediği şeyin bu olduğunu fark eder.


Kişisel Yorum : İlk defa bu dizide izledim.Oyunculuğunu falan çok beğendim.Saf bir güzelliği var bence.Tabi estetik illaki yaptırmıştır da.İşte artık ne kadar doğalsa  :) Dizinin son bölümlerine kadar kimi seçecek anlayamıyorsunuz.Aslında böyle olmasını sevdim.Diğerleri gibi baştan sonunu tahmin etmiyorsunuz.Heyecanlı oluyor yani :)



Lee Pil Mo Dizideki adı Gook Chun Soo


 Hastahanenin acil bölüm şefi olan Gook "şeytan" lakabıyla tanınmaktadır.Disiplinli , sert , mesleğini en iyi şekilde yapan biridir.Tüm bölüm stajyerleri ondan korkmaktadır.Tüm bu sert kabuğun altında da yumuşacık bir kalbi vardır.






Kişisel yorum: İlk defa bu dizide izledim.Tamam yaşı biraz büyük diğer ünlüler gibi baklavası falan da yok.Çok yakışıklı bir yüzüde yok.E neyi var bu adamın diyeceksiniz şimdi.Neyi değil neleri olduğunu açıklayayım size.O bir şeytan.O bir diktatör.O bir utangaç.O bir romantik.O  bakışlarıyla her şeyi anlatan adam.O tam bir aşık olunası varlık!

İşte ben izlerken tüm bunları hissettim.O kadar bağırıp azarlamasına rağmen aslında ne kadar utangaç ve çekingen olduğunu , aşkının ne kadar masum olduğunu , bakışlarıyla bir çok şeyi anlattığını anladım.Az konuşarak da pek çok şeyi anlatabileceğimizi anladım.Anlayacağınız bu adamın bakışına duruşuna hasta oldum arkadaş ...  Kesinlikle başka dizilerini veya filmlerini izlemek isterim





Clara Dizideki adı Han Ah Reum


 

Han Ah Reum güzelliğiyle herkesi kendine hayran bırakan biridir.Zengin bir aileden gelmektedir ama bunu doktorluk hayatında bir torpil olarak kullanmak istemez.Herkes gibi stajyerlik yapıp hakkıyla doktor olmak ister. Chang Min ile aynı grupta olan Ah Reum zamanla gönlünü Chang Min'e kaptırır.


Kişisel yorum: İlk defa bu dizide izledim ve dizi de abartıldığı kadar güzel olduğunu bende kabul ediyorum.Adının Clara oluşu aklımda yine bir kız grubunda olma ihtimali uyandırdı.Ancak araştıracak kadar bir merak uyandırmadığı için bu bilinmezlikle kalmasını istiyorum.Belki de sadece oyuncudur.Bilemiyorum.

Bu kadar güzel olması dizi için biraz dezavantaj olmuş sanırım.Çünkü ilk görüldüğü sahnede kıyafeti , saçı ve makyajıyla aslında ne kadar güzel bir kız olduğunu hepimiz görüyoruz.Ama sonrasında hep aynı saç aynı makyajla görüyoruz.Hastahane de nasılsa özel günlerde de öyle giydirmişler kızı.Bence bunun tek bir nedeni var.O da başrol de ki kadın oyuncuyu gölgede bırakması.Bundan endişe edip böyle bir çözüm bulmuşlar herhalde.İlk bölümde ki  tepkiler bu yönde olduysa çareyi kızı ellerinden geldiğince sade göstermekte bulmuşlardır.Dizi boyunca hep aynı ruju sürdü ve saçları sürekli topluydu.Halbu ki o kadar güzel saçları var ki.Ben bile özendim yani.Fiziği de harika zaten.Oyunculuğu hakkında bu kadar güzel şeyler söyleyemeyecem.Normal seviyede bir oyunculuğu vardı maalesef.


 



Bu fotoğraf da sizinde dikkatinizi çeken bir şey oldu mu?

 Dökülen yemekler ? Romantik bir bakışma ? İlk aşk kıvılcımları ?

  HAYIR ! 

 Dikkatinizi çekmesi gereken şey hiç biri değil .Benim de bu fotoğrafı özel olarak kaydetme nedenim bu değil.Asıl neden kızın ayağında ki topuklu ayakkabılar.Evet evet onlar.Ben çok sinir oluyorum böyle şeylere.Ne şimdi o ayağındakiler? Bu kız hastahane de çalışmıyor mu? Hem de acil bölümünde .Bir sürü karmaşanın , koşuşturmanın olduğu bir yerde.Dizi boyunca hastahanenin içinde koşup durdular.Bu ayakkabılarla mı koştu yani? Kim böyle bir yerde topuklu ayakkabı giyer ya.Hemde 3 numara büyük.Zaten bu Korelilerin büyük ayakkabı olayı nedir onuda anlamış değilim.Her dizide oluyor bu.Kız güzel bir ayakkabı giyer ama sanki ayakkabı bulamamışlar da başkasınınkini almışlar gibi 3-4 numara büyük olur.Bilmem siz hatırlar mısınız ama ben unutamıyorum.Boys over flowers'ın şu meşhur Geum Jan Di nin kendini havuza attığı sahne var ya.İşte orada giydiği ayakkabılar kimin di Allah aşkına ya.Yoldan geçen birinden mi almışlardı? Yapımcının parası mı yok da oyuncunun ayağına uymayan bir ayakkabıyı giydiriyor? Böyle şeyler dizinin güzelliğine gölge düşürüyor.Ne kadar iyi oyuncular oynarsa oynasın , senaryo ne kadar başarılı olursa olsun böyle şeyler olunca benim sinirimi bozuyor.Hiç olmaması gereken amatörce şeyler bunlar.

   Neyse bir gün Kore ye gidip de bu sektörde çalışan biriyle tanışırsam kesinlikle ilk soracağım şey bu olacak.Eğer böyle bir şey olursa cevabını sizinle de paylaşırım :)




Choi Yeo Jin Dizideki adı Shim Ji Hye



Shim Ji Hye iyi kalpli , sevecen  ve işinde çok başarılı bir doktordur.Amerika da bir süre kaldıktan sonra Kore ye geri döner.Doktor Gook ile eski yaşanmışlıklar tekrar bir araya geldiklerin de canlanacak mı diye merak ediyorsunuz :)

Kişisel yorum : İlk defa bu dizide izledim.Daha önce izlemiş de olabilirim ama tam bilemedim.Yine birine benzettim büyük bir ihtimal :) Neyse.Ben canlandırdığı karakteri ve oyunculuğunu  beğendim.E bir de güzel kadın şimdi  :) Ama en çok hoşuma giden olaylara karşı olan yaklaşımı ve aşk için insanlara gaz vermesi.Herkesin böyle bir arkadaşı olsa aşkını itiraf etmeyen kimse kalmaz.




Ana karakterleri tanıttım.Aslında bahsetmek istediğim daha bir sürü kişi var ama fazla uzatmayayım.Daha replik falan da paylaşıcam.Ama yinede bir kaç fotoğraf ile göstereyim istiyorum.Dizinin olmazsa olmazlarıydı çünkü.






Acil bölümündeki stajyerlerden bir diğeri.Adı Im Young Kyu.Bu şahsiyet dizinin  en başından beri Ah Reum shiii , Ah Reum shiii , Ah Reum shiii   dedi durdu.Abayı yaktı kıza.Neler yapmadı ki onun için.Tam bir şirinlik abidesi kendisi.Hal ve hareketleriyle çok sevdirdi kendini.Yukarıda ki fotoğrafta da Ah Reum 'a bakıyor.Özellikle kendim diziden aldım bu fotoğrafı.Başka yerde bulamazsınız böyle şapşik halini :)





Soldan sağa Park Song Hyuk ve Lee Young Ae.Bu ikisi yeni evli bir çift.Aynı grupta stajyerlik yapıyorlar.




Bu ikisi ise stajyerlerden üstün doktorlardan alt seviyedeler.Galiba bu durumda asistan doktor oluyorlar.Olaylara pek bir etkileri yoktu ama arada bir gözüküp sürekli güldürdüler.Bende özellikle ara karakterlere çok dikkat ederim.
  
  Mesela bir sahnede başrol ön planda ise ben arkadaki figüranlara daha çok dikkat ederim.Arka plana bakarım , dekora bakarım , insanların tepkisine bakarım.Sadece orada bulunması gerektiği için sürekli aynı yeri mi süpürüyor diye bakarım.Yani ben diziyi veya bir filmi böyle izlerim.Her şeye çok dikkat ederim.Bu yüzden de çoğu kişinin fark etmediği şeyler benim gözüme batar.Bu şekilde izleyerek arka plandaki yakışıklıları veya güzelleri ön plana çıkarırım.Tıpkı bu dizide olduğu gibi.Birinci Jin Hyuk (Chang Min) ikinci Pil Mo (Doktor Gook) üçüncü de yukarıdaki fotoğrafta soldaki adam.Adı  Heo Yoe Ho.Benim yakışıklı sıralamam bu :)








Veeeee tabi ki dizinin asla olmazsa olmazı Gook bebek.Koreli bebeklerin ne tatlı olduğunu biliyoruz.Bu da onlara bir örnek.Saçlarına hayran kaldım.Peruk gibi resmen.Tabi şimdi size bu kimin bebeği diye yazamam.O zaman kocaman bir SPOILER olur :) Siz sadece çok şirin bir bebeği izleyeceğinizi bilin yeter.






Tipe bakın hele.. :)




Çocuk ne de yakışırmış Jin Hyuk 'cuğuma






Burdan sonrasında ise finalinin yeterli olup olmadığını , dizide sevdiğim sevmediğim şeyleri , izlerken ne hissettim , bende nasıl bir etki bıraktı ve beğendiğim sahneler hakkında bir kaç şey  paylaşıcam.







Kaçak gelin ile damat.Jin Hee'nin 6 yıl önceki hali işte bu.Resmen çirkinleştirmek için çabalamışlar.








Fated to love you dizisinde karizmatik bir yardım sever.The heirs de aşırı ciddi , gülümsemeyen mutsuz bir adam.Emergency couple da ise karizmatik , romantik , şirin ve komik bir Choi Jin Hyuk izledim.Bu dizi ile birlikte onu üç farklı karakterde izledim ve bütün rolleri yakıştırdım , hepsinde başarılı olduğunu düşünüyorum.Tabi ki favorim bu dizide ki hali.Özellikle kıskanç ve şirin zamanları.






En çok beğendiğim fotoğraf bu.Diziden bir sahne.O sahneyi de çok sevmiştim.
Bu arada kızın saç rengine bayılıyorum.Normalde baş rollerin saçlarını farklı renkte görmek pek mümkün değildir .Çoğu siyah , kahve tonları olur.Ama bunda cesur davranmışlar.







En sonunda biri kadınları anlamış.Bakın Jin Hyuk ne kadar güzel özetlemiş durumu.Herkes bunu böyle bile.Bundan ötesi yok.







 





Sevmeyince zorluyo demiştim :)




Jin  Hye'nin baştan çıkarma anlayışı..



 Dizide bunun gibi pek çok komik sahne vardı.Ben izlerken çok eğlendim.Hiç bir yerinde sıkılmadım.Aslında diziye başlamadan önce bir zaman aşımı olduğundan bahsediliyordu.Biliyorsunuz benim en sevmediğim şey dizideki zaman aşımı olayıdır.Yok işte 3 yıl sonra 5 yıl sonra gibi zaman geçince aradan , her şeye yeni baştan başlanıyor.Bende diziyi yeniden izliyormuş gibi hissedip sıkılıyorum.Bu nedenle biraz ön yargılı başlamıştım ama diğer dizilerdeki gibi ortalarında değilde en başta olduğunu görünce hiç tereddüt etmeden izlemeye devam ettim.



...der ve fotoğraf makinasını yere atar.



Gelelim finaleeeee.Bence final tam tadında yapıldı.Akılda soru işaretleri bırakmadan bitirdiler.Dizi boyunca çok eğlendim,Yeri geldi çok duygusal anlar oldu.Biriyle olmasını isterken bir diğeriyle de olsun istiyorsunuz.Hangisi aşkta kazansın karar veremiyorsunuz.Güzel duygular yaşıyorsunuz yani.Ben diziyi bitirdiğimde yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.İşte benim içinde en önemli olan şey bu.Ben sevdim diziyi arkadaş hemde çok.Sizde seversiniz umarım.İyi seyirler.Hoşçakalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder